Show/hide contentOpenClose All
Curricular information is subject to change
1. Bheith ábalta aiste chriticiúil a scríobh ar fhorbairt stairiúil na meán ó bhunú an chultúir chló anuas go dtí bunú an chéad irisleabhar Gaeilge, Bolg an tSolair;
2. Bheith ábalta aiste chriticiúil a scríobh ar thionchar na meán Gaeilge ar an athbheochan chultúrtha agus ar athbheochan na Gaeilge;
3. Forbairt ar chumas anailíse ar ról an iriseora ar bhonn gairmiúil agus mar bhall de shochaí náisiúnta idirnáisiúnta na Gaeilge;
4. Bheith ábalta plé eolgaiseach a dhéanamh ar fheidhm na meán Gaeilge cló, craolta agus ar líne i bpobal Gaeilge náisiúnta agus idirnáisiúnta an aonú haois is fiche;
5. Bheith ábalta léamh agus léirmheas criticiúil coincheapúil a dhéanamh ar thaighde scoláirí náisiúnta agus idirnáisiúnta ar na meáin, ar athbheochan teanga agus ar ról an iriseora;
6. Bheith ábalta cuntas léirmheastóireachta a dhéanamh ar mhonagraf ar an ábhar seo;
7. Bheith ábalta eagarthóireacht a dhéanamh ar phíosa iriseoireachta ó dheireadh an naoú haois déag - thús an fhichiú haois le hé a chur in oiriúint do léitheoirí agus do mhic léinn iriseoireachta an lae inniu,
Student Effort Type | Hours |
---|---|
Lectures | 6 |
Seminar (or Webinar) | 10 |
Autonomous Student Learning | 160 |
Online Learning | 4 |
Total | 180 |
Cumas ard i labhairt, i léamh agus i scríobh na Gaeilge.
Bunchéim
2.1 sa Nua-Ghaeilge; Eolas ar na meáin Ghaeilge; Caighdeán ard i léamh agus i scríobh na Gaeilge
Description | Timing | Component Scale | % of Final Grade | ||
---|---|---|---|---|---|
Essay: Aiste 2,500 focal | Coursework (End of Trimester) | n/a | Graded | No | 50 |
Continuous Assessment: Anailís 1000 focal ar mhonagraf de leabharliosta an chúrsa agus 3 léirmheas le scríobh ar phíosaí léitheoireachta a phléifear gach seachtain le cur i láthair | Throughout the Trimester | n/a | Graded | Yes | 50 |
Resit In | Terminal Exam |
---|---|
Spring | No |
• Feedback individually to students, post-assessment
Students will receive a general overall class based feedback via email or in class. Students can then meet individually with the module coordinator to receive individual feedback if they wish.
Name | Role |
---|---|
Dr Aoife Whelan | Lecturer / Co-Lecturer |